Torsdag

Usch å fy, jag som just hade kommit igång med träningen riktigt ordentligt. Ja så blir jag självklart sjuk!
Oväntat ? Suck.. inge träning idag. Blir så förbannat rastlös när jag inte får lyfta lite å känna mig stark :P.
Men har promenerat idag iallafall från skola å de är ju en bit. Har varit vädligt duktig med promenerandet
denna vecka och förra så lite fett har man bränt. Igår sprang jag till och med en bit till gymmet. Stolt ;)
Måste ju se bra ut till beachen.. jepp jepp.. hade inte tänkt gå till skolan idag men fick sån ångest så
jag klädde på mig sminkade lite snabbt å for iväg.. tur var ju de för fick mailen av min mentor så nu är
de bara tre veckor till matteprovet. Nu måste jag fixa de här.. fattar inte vad jag höll på med i ettan?
Kan ju inte ha gjort mycke när jag har IG ;(.. usch å fy på mig! Men nu så ska jag fixa de här.

Klänningen å skorna har inte kommit ännu.. vill ha dom nu så jag vet om dom passar eller inte.
ifall att jag måste leta igen.. är så orolig över att de tillslut blir mjukisar :S.. då är hela studenten förstörd.
Dessutom har vi fortfarande inte fixat någon lastbil!! Blir så less.. klart man måste åka lastbil på studenten?
De är väl ändå en själklarhet? Men men, ska försöka ringa runt til olika ställen så får se hur de går.

Blir nog ingen skola imorrn. Är alldeles tjock i halsen och är jobbigt och svälja. Som att jag har en fet jävla slemklump i halsen som inte vill åka ner å bara stockar igen hela halsen.
Nå men.. hoppas jag frisknar till i helgen.

Skickade iväg 2 jobbansökningar idag. Skönt att ha de bortgjort också. Blev två sökningar till två olika Ica maxi i
stockholm. Så får jag nått av de bär de av dit. Fick som tillbakalängtan sist vi var där.. så blir nå att bo där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0