Internet?

Tjabba allihopa!!
Nu var det längesen jag skrev, sitter på cityteminalen och nöter internet. Eftersom vi inte har hunnit fixa något internet
ännu så tillsvidare får jag lida ;D. Nä men jag ska nog klara mig.
Jag ska börja med att berätta hur det har gått här nere på alla jobb som jag har sökt.
Jobb nr.1: Intervjuen gick great och på måndag får jag veta om jag fått jobbet eller inte.
Jobb nr2: Intervjuven gick bra, fick komma och provjobba (gratis) och första dagen var igår. Då fick jag höra en massa
skit som gjorde att jag la ner det och så stod jag utan jobb igen.
Jobb nr:3 Var på intervjuven idag för en liten stund sen och det gick superbra..chefen var trevlig och personalen verkade helt OK =). Superfint ställe på Kungsholmen, nästan lite överklassigt ;)..men verkligen ett ställe som jag skulle vilja jobba på. Inte helt fel alls..caféet lr ska jag ska café/bar kanske? För det var som en kombination av det. Ja i alla fall jag ska ringa han imorgon för han tyckte att jag skulle gå hem och sova på saken :). Ja ni får ju veta när jag skriver här nästa gång! Om jag har ett jobb eller inte =).

Förövrigt igår drog vi en krogkväll, jag, emil och tobbe bestämde oss 7 igårkväll att vi ska gå ut. Vi drog på Hirschenkeller, massor med folk och happyhour till halv tolv så jag köpte två cider för 38:- inte helt fel ;). Till en början var det riktigt skoj och vi dansade och härjade en massa. Folket var lite drygt men vissa kunde man helt klart prata med :P. haha.
Nåväl senare så var vi ute och rökte och efter en stund så blev jag pinknödig och då sa jag till Emil att vi skulle gå in. Så jag gick på damernas och han på herrarnas. Som ni vet är tjejer riktigt sega på toa och det tog typ en kvart innan jag fick kissa. När jag skulle gå ut antog jag att Emil skulle stå där men det gjorde han inte. Så jag tänkte att han kanske blev lite längre än väntat på toan. Folk kom ut hela tiden från toan men inte Emil.. så då blev jag orolig.. men då efter ett tag så kom han från ingången med en vakt efter sig. Då frågade jag, vart har du varit? Han ba jag satt på trappen och väntade på dig, efter en stund sa vakten att jag skulle följa med ut. Emil frågade: Varför det? För att du är 'märkbart berusad'. Emil: Öh, vadå 'märkbart berusad?' Vakten: Ja din hållning och ditt sätt att prata. Emil: Haha, din hållning då hur snygg är den? Och vadå mitt sätt att prata, sluddrar jag eller? Vakten: Nej. Emil: Men hur menar du då? Vakten: Nej nu får du gå ut! Emil: Men alltså du har ingen andledning till att slänga ut mig!? Dessutom satt jag och väntade på min tjej och hon är säkert skitorolig!
Så tillslut fick han i alla fall gå in och hämta mig.
Fyfan vad arg jag blev, cpställe ska jävla säga er att det var första OCH sista gången jag gick dit!

well well det finns ju fler ställen =) man är ju i stockholm :P!

Nu orkar jag tusan inte skriva någe mera så ha de bra så höres vi =)

PUSS ;D!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha kan du jävla säga de gumman ;) Hoppas du hare braaaa! :)

2008-08-08 @ 13:30:29
URL: http://liaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0