a long time..

Tjoho..har inte haft tid att skriva dem senaste dagarna lr veckorna eftersom jag har varit uppe i norr och då vill man ju umgås med alla och inte sitta på bloggen och skriva ;). Har i alla fall haft det jätteskönt Hemma..längtar faktiskt tillbaka, skönt på ett sätt att komma 'hem' till stockholm men jag längtar ändå hela tiden till allt där uppe! sjukt mycket..
Nåväl ska berätta lite om vad jag har gjort där. Jag har hunnit umgås med en del av mina vänner, dock inte alla..suck men hur ska man hinna när det är jul och allt? svårt..tyvärr! Har hunnit åka skoter också, kul men hann bara åka en gång eftersom vi fastnade i ett dike så då vare slut på det roliga obs! de var inte jag som körde ;).. sådeså! Nä men skämt å sido..julafton var jättebra, riktigt nöjd blev jag med alla julklappar och det var kul att umgås med släkten för en stund. Har fått lite smått och gått som prydnader, presentkort, pengar, en mixer som började ryka första gången jag använde den :S.. parfym m.m :P. Har ni haft en bra jul? De har jag :).
På juldan bar det av mot kalix och jag kan säga att det var grymt skönt att komma dit också, känner mig som hemma där. Varför vet jag inte, men jag trivs sjukt bra där. Mina vänner finns ju där..lr ja en del av dom är kvar där. I alla fall så var det utgång som gällde och vi hade superkul på förfesten, på hotellet var det helt okej, fick träffa en massa folk som jag inte har träffat sen i somras prata på om en massa :). Kvällen slutade där vid två-tiden för att jag har blivit en torris! Hör och häpna jag, JAG har blivit en torris! Tänk er mig som alltid har varit på G in i sista sekunden på alla fester dansat in i de sista..att jag ville gå hem tidigare än Emil. Brukar annars vara tvärtom :p..men vad vet jag, har jag kanske mognat lr bara blivit jävligt gammal och tråkig?

Nåväl på annandan var det bara lugnt såg film och sådär och umgicks med Emils familj, spelade spel och sådär =). Dagen efter det åkte vi till lule och mellandagsshoppade lite, hittade inte så mycket men en väska och en asgrym hatt som jag förövrigt ska ha ikväll ;). När nyår är över ska ni få se min skönhet ! Åter till julen då. Efter de åkte vi tillbaka till kalix och i söndags till lule igen för att Emils plan gick då på kvällen och mamma ville att vi skulle komma tidigt :). Satt och spelade spel och lagade mat tillsammans. I måndags åkte jag hem och nu sitter jag här i den gråa stan.
Ikväll blir det såklart att supa till och fira in det nyra året som väntar oss! Vi ska vara ett gäng här hemma och laga middag och umgås :). Hittar vi ingen fest så får vi i värsta fall festa till de här och dra hit lite folk :)..vet inget ännu så vi får helt enkelt vänta och se!
Ska alldeles snart börja göra mig i ordning har lite ärenden att göra inför ikväll, måste köpa hårspray och sådant!

Ska avrunda nu :). PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0