Beautiful

Tjosan, äntligen är jag frisk! Lr iaf lite halvt, lite snorig är jag väl men kunde träna idag, så då tycker jag att man är frisk :P. Körde en massa idag, har längtat efter att träna, har inte fått träna av mig sen i måndags å det klarar jag fan inte av! Så idag tränade jag biceps, triceps, axlar&mage sen körde jag även lite kondition och solade 20 min :). Så nu är jag fräsch, lr så inte. Skulle behöva en dusch, men vi ska äta först å sådär så duschningen får helt enkelt vänta. Haha nu tycker ni säkert att jag är jätteäcklig, men va tusan who cares ;)?

Har nött Akon's nya skiva i flera dar nu, och den är så BRA :D! Favoriterna är Beautiful och We don't care :)

lyssna här vettja :)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0