Don't stop the music!

Hej kära bloggen!
Har vaknat för en halvtimma sen och tänkte att det var lika bra att stiga upp, var så himla täppt i näsan så om man stiger upp går det över i alla fall =). Har precis gjort mig lite havregrynsgröt med äpple och mjölk, ska väl ta mig till jobbet vid tio så jag börjar elva och får sluta lite senare får la se hur länge jag stannar på jobbet, kanske att man jobbar 11-21 (=? pengar..
Ja jag som hade tänkt träna idag, men är så himla snorig så det får helt enkelt vänta. Gud alltså vad jag börjar blir stressad nu, fan har inte köpt en enda julklapp och jag inser nu att det är 20 dagar kvar till julafton! Tänkte att det bara är november.
Måste ta mig någon dag där jag bara shoppar julklappar och sådär, det roligaste med julshopping är ju att man får slå in dom sen när man kommer hem ;). Ain't that true?

Jag måste bara säga hur grymt bra jag trivs här i Stockholm, och på mitt jobb! Är så himla glad över att jag till slut kunde börja trivas och skaffa mig ett jobb, kanske inte det bästa. Men faktiskt så är det viktigaste just nu att man trivs med arbetskamraterna och miljön. Det är väl självklart att jag skulle vilja tjäna bättre men faktiskt så gör det inte så  mycket, med tanke på hur slött det är och hur lite vi gör så tycker jag att det är helt okej :). Alla fördomar om telefonförsäljare finns inte mer i mitt förråd, hihi ! Okej vi kanske är jobbiga men åh kom igen, börja jobba med det, så kommer ni liksom förstå ;)!

Fick veta igår att det var helt säkert att Mia, Mirja, Sandra och Fanny ska komma ner till Stockholm nästa vecka, shit vad kul det ska bli! Gå ut med sina vänner, så himla längesen man partade med femalefriends:p haha! Har endast planerat att vi ska gå ut och sådär. Inget annat, men jag jobbar säkert också men det hindrar mig inte från att gå ut och festa lite!

Hmm.. vad ska jag mer säga?

Jo gud vad jag längtar tills jag åker upp, längtar massor:D dock vet jag inte hur det ska bli med träningen :|.

Well well nu ska jag återgå till min frukost och sen fixa mig Puss på er =)




Kommentarer
Postat av: maddiis

jo :p

på hundutställning över helgen :) du kan väl kika färbi på det området ?:)

2008-12-04 @ 12:03:39
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: maddiis

de är i älvsjö :p på söndag ställer jah :p

2008-12-05 @ 14:05:42
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0