Juletider!

Ojoj julafton närmar sig med stormsteg. Har nu inhandlat alla julklappar. I sista minuten och som vanligt så säger man att nästa år då ska jag inte vara ute så här sent och shoppa julklapparna. Men ändå blir det så, undra vad det beror på? Ja men det är i alla fall skönt att det snart är julafton och på torsdag så får jag träffa Emil igen, saknar honom jättemycket! Är så tomt utan dig Bobo, och det är som värst när man ska sova och lägga sig i sängen utan dig..men snart så får vi gosas en massa :).
Vi åker till Kangos först imorgon, för tanken var egentligen den att vi skulle ha åkt dit igår, men så gick ju såklart mammas bil sönder och den är ännu inne på lagning ;/. Så om den inte är klar imorrn blir det att fara uppåt med en hyrbil, dyrt utabarafan men vad ska man göra när man vill vara med tjocka släkten :)? Det är ingen jul utan dom, så äre! Ska färga håret imorgon, igen..fan det blev inge bra i onsdags lr när de nu var jag färgade, fick tillbaka samma färg igen. Så nu ska jag bleka de å se vad som händer. Har fan lagt ner hur mycket pengar som helst på det, hade lika gärna kunnat gå till frisören, men nu när jag ändå har startat de så är det lika att avsluta det. Men men, nu har jag lärt mig att nästa gången är det frissan som gäller så blir det bra på en gång :). Inget att göra åt nu liksom!

Ikväll ska vi ha myskväll hela familjen, har varit och hyrt Mamma Mia så får hoppas på att den är bra. Sen ska vi tjocka i oss lite popcorn och sådär, det är ju ändå jul ;D. Hade velat träna, men de hinner jag nog inte, måste packa också så får helt enkelt vänta med det. Nu har jag inget mer att skriva mer än God Jul allesammans ;D.

Chululu ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0