LULEÅ!

Åh äntligen får jag åka upp till den stad som jag håller närmast hjärtat!
Längtar så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ska bli så extremt härligt att slippa alla dessa färdmedel som finns för att man ens ska kunna ta sig någonstans. Och det går fan inte snabbt. Sen är dom ALLTID försenade. Och på tal om alla människor som är på tåget, den ena luktar illa den andra glor och den tredje.. ja de ska jag inte ens nämna! Fyfan så skönt det ska bli. Och alla tiggare! hujja.
Ja ni märker kanske att jag är less :)?
Nåväl kommer sakna Emil grymt mycket, är inte alls någon höjdare att säga hejdå. Börjar alltid gråta.. okej de är 9 dar. Men att säga hejdå är hemskt :(. Även fast det inte är så länge men jag är en känslig människa :).
Ska ju till kalix på juldan å då får jag se honom igen, lite off-time kan man ju också behöva ibland :P. Nåväl, har precis duschat och är nästan klar. Måste bara torka håret och fixa det. Sen ska jag packa färdigt det sista och åka iväg mot arlanda! Är i lule vid halv nio åh tänk vad kul med snö :D

Tränat&Solat har jag också hunnit med idag. Körde bröst och kondition, kommer sakna träningen också. Gaah, får helt enkelt slösa en massa pengar på engångs-träning. De är fan värt de, vill inte komma efter, har kommit långt nu är en bit från målet men snart så :). I sommar .

Nu får det vara bra med bloggandet. Kommer säkert blogga lite när jag är där uppe men annars ha det fint allesammans! Och ha en trevlig jul :)

bye bye fjollträsk! Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0