Moving on stereo

Tjoosan. Kom hem alldeles nyss från en mindre shoppingtur. Fick med oss en del grejer, typ en jacka till mig, Emil köpte nån tröja som han ska ha på julafton och sen köpte vi glögg å sådant :). Samt en julklapp åt Jesper och Lovisa, har ännu en massa julklappar och köpa, hur ska vi hinna :P? Ja vi får helt enkelt ta och lösa de :). Var även och handlade lite mat, men vi kom på att vi inte orkar laga nå mat idag så vi ska gå ner och köpa pizza ;), gott va :D? Haha onyttigt som bara den, men jag bränner bort de ;).

Ikväll ska vi dricka glögg och mysa. Fast först ska jag och hälsa på Maddis som är på besök i Älvsjö :). Puss =)


Jackan jag inhandlade :) Bikbok 399:- (ord pris 799:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0