ont

Jag har så sjukt ont i min hals. Har varit ganska bra under dagen men nu när jag åkte hem blev det bara sämre. Suck jag vill kunna träna, inte gå och strosa hemma ..ångest. Vill blir frisk nu, näsan rinner och jag vill bara sova tills jag är frisk igen. Ändå har jag varit i stan hela dagen, men min sjuka kunde ju inte hålla mig borta från att träffa min kusin som jag nästan aldrig träffar! Så jag segrade och tog mig dit :P Har suttit och snackat och ätit, fikat och sprungit omkring i stan en massa :). Sen kom moster också och vi gick på nån kinarestaurang, fy vilken dålig service. Han som serverade åt oss smällde och härjade som bara attan och när Mia fick fel mat (räkor istället för kyckling) så bad han inte ens om ursäkt. Fy så otrevlig man kan vara, kan säga att det var första och sista gången jag var där och åt. USCH.

Har kommit hem för en stund sen, ska åka till gymmet men ska inte träna. Ska hjälpa Emil när han ska träna, så han inte tappar stången på bröstet, det är icket så bra! Får se om man kanske tar sig några tyngdtag själv :P

Nu börjar jag verkligen längta till julen, mysigt som bara den. Bäst av allt är ju när hela släkten är samlad och vi spelar spel och äter, ja gud så jag längtar!

Nepp nu ska jag med bussen såå TJOSAN!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Önskar du dig något speciellt i julklapp? :) /Amanda Å

2008-12-03 @ 08:28:48
URL: http://thisisaem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0