Runaway.

Hej å hå! Ännu är jag inte frisk, vad ska jag göra för att bli frisk? Jag kan och vill inte stanna hemma från jobbet, jag behöver jobba, behöver pengarna. Ska liksom vara ledig 16-29 december och då förlorar jag en jädra massa pengar. Jobbade ju 11-21 igår, hårt var det för min röst ville inte vara med hela tiden, så jag fick be om ursäkt till kunderna hela tiden, flera sa jaha är du också sjuk? Utan att jag ens harklade mig eller tappade orden för min röst. Ja men så kan det ju också vara!

Idag har jag hunnit med en massa ska jag säga er. Sen nio har jag hunnit vara och handla, tvättat i tvättstugan och storstädat den här elända lägenheten! Kom alldeles nyss ut ifrån duschen och nu sitter jag och äter havregrynsgröt, as always ! :P Men det är fan gott ;). Kan leva på det, faktiskt :). Om cirka en timme ska jag åka mot jobbet, jobbar bara fyra timmar idag så det ska jag nog orka med. Det luktar rent och det är så himla härligt ;D..fan åh har inte ens en julstjärna, har inte haft tid till att köpa julpynt, det är ingen som helst julstämmning här. Deppigt va?

Saknaden är något som förföljer mig hela tiden. Vad ska jag göra? Stanna, åka?


Tjingeling.

Du och jag hjärtat, ALLTID .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0