Dirty babe!

Tjohosan
Kom just tillbaka från lunchen, gott var det! Åt kyckling&grönsakswok med sallad ;). Fast egentligen var jag inte alls sugen på det. Men man tager vad man haver, får låta bli annat som är onyttigt ;D. Duktiga mig. Dock åt jag lite äppelkaka, fy på mig! Får ta och åka inlines ikv, om tårna vill. Har fortfarande jätteont och igår kväll upptäckte jag två blåsor :(. Ont ont.. ska nog inte ha på mig mina tygskor när jag ska gå så långt som igår :). Får ta på mig riktiga promenadskor ikväll när jag ska ut och gå.
Har varit sugen nu i flera dagar på en joggingtur, men det har liksom inte blivit av. Har bara promenerat varje dag, dock är det ju inte dåligt men man vill ju springa lite också. Får se om det kanske blir av idag, ska dansa hemma lite också, såå kul ;D!! Vill verkligen börja dansa på riktigt, ska ta och göra det när jag flyttar ner som sagt!

Efter idag har jag bara 15 arbetsdagar kvar :D!! Jippi . Lönen kommer snart också, ajjabajja inte slösa, som jag alltid gör. Men vadå? Man kan faktiskt inte låta bli. Dock känner jag att jag har börjat blir lite snål nu, ett bra tecken!.

Lägenhet? Vart är du? Måste få tag i en så fort som möjligt när jag flyttar ner! Vi får ju bo hos Tobbe&Jonne lr Fors å dom ett tag. Men man vill väl inte strosa runt och snylta i deras hem :)

Vad ska jag skriva nu? hmpf.. nä kommer inte på något mer todiloo.


Vart är min klänning :(? boorta, vill ha den nu nu nu! Älskar verkligen den, fasen betalade endast 99:- för den
och jag älskade den ;/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0