Flytt.

Kan knappt fatta att jag ska flytta, känns så konstigt men på samma gång så ska det bli så otroligt skönt :). Luleå är fanken ingen bra stad. Ogillar verkligen ALLT med den här stan.. å då menar jag verkligen allt. Jag förutom min familj då och mina vänner :P. Okej nästan allt.. haha! Maddis har kommit in på spa-programmet i Ö-vik så hon ska dit till hösten, Carro vet jag inte, hon kanske också skulle dit har inte fått reda på hur det skulle bli ännu. Gud så jag kommer sakna er finns inte ord :(. Ni är ju mina bästa babes.. älsklingar! Vi får verkligen inte tappa kontakten det vore nog värre än värst! Usch kan inte ens tänka tanken ! Vi får helt enkelt hålla kontakten och hälsa på varandra så mycket det går :).
På tal om sakna, vet ni hur mycket jag kommer sakna min katt? Lilla Hugo, du är fanimej så underbart söt. Sötaste katten som finns! Men jag kan ju inte ta med dig :(.. du är ju en utekatt och det funkar inte i lägenhet. Buhu.. min bebis!


Ett tag sen den här bilden är tagen, min Hugo !

Förresten nu har jag ett jobb på G i Stockholm :D.. Hurra! Skönt om man skulle få ett jobb direkt, så man slipper gå runt och vara arbetslös :) är nog inte sååå himla skoj!  Så nästa gång jag far till Stockholm tyckte han att jag skulle komma förbi och prata med han. Det är ett café på kungsholmen btw :)

Puss&Kram allesammans! // Edwiin <3

Kommentarer
Postat av: maddiis

kommer sakna dig också babe! vi skall inte tappa kontakten !! :) man ska ju till storstan någon gång så då kan vi hälsa på :p och du kan ju komma och hälsa på mig ! :) Puss !!

2008-07-18 @ 21:35:39
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0