Fredag ;D

Sköönt, äntligen så är det fredag. Vet ni vad det betyder?
1. Om en vecka är jag bosatt i Stockholm 2. Bara 4 dagar kvar att jobba ;) 3. Helg såklart !

Nu sitter jag här på jobbet som vanligt =). Har städat upp lite på mitt bord för det såg ut som ett bombnedslag, sen hittade man typ ingenting för att låg grejer överallt! Men nu ska jag kunna hitta lite bättre.
Fredag då, och helg, hur ska jag göra nu då? Ska jag åka till Kalix och umgås med mina bästa vänner en sista gång innan jag flyttar.. eller ska jag åka till fårön och träffa mina kusiner en sista gång innan jag flyttar? Gud så jobbigt allting blev.. för det första så kan det bli lite svårt att åka till kalix eftersom vi ska åka till kangos på lördag och då måste jag ta mig från carro&maddis stuga så att jag kan ta bussen från kalix-töre och det kan bli lite tajt, där ska mamma hämta mig och sen ska vi åka då.. ska ju på begravning söndag så det är därför vi ska åka uppåt. För det andra åker jag till fårön kostar det en massa pengar (till bensinen) men hade ändå varit jättekul för att inte träffat dom där borta på år och dar!
Så hur ska jag göra? Jobbigt när man har beslutsångest..det enda jag vet är att jag inte ska inta någon alkohol denna helg! Än så länge är det de enda jag har inplanerat. Hupp hupp.. help me! Someone. Ska jag bara stanna hemma? :/

Ja jag får helt enkelt tänka så det brakar i min skalle.. hörs senare! Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0