Godmorgon =)

Halloj där kära blogg!
Nu sitter jag på jobbet endast 3 dagar kvar att jobba, gud så härligt :)! Igår började jag tvätta en massa och städa. Så idag ska jag tvätta resten, har samlat på mig en massa tvätt så att det mesta är rent när man flyttar. Kommer bli jobbigt med tvättstuga, får väl så småningom skaffa oss en tvättmaskin ;)..bara för att vara bekväm! Vilket jag har ett behov av. Haha. That's me ;)! I alla fall, idag blir det stranden efter jobbet med mamma, får väl ta med oss sallad eller något sånt så slipper man stressa hem :).. bara ligga och ta det lugnt på playan, det är det bästa.
Idag har det inte ringt nått alls! Tråååkigt, fast har ändå haft saker att göra, typ fixa håret och sminka mig höhö. Måste köpa  mig nytt smink för det börjar ta slut, orkade inte med stan igår hade sån huvudvärk så då är stan ingen höjdare! 

Jag saknar dig Emil, men snart är det torsdag och då får jag vara med dig igen :). 19.35 flyger jag ner på torsdag ;D!
 
Nu börjar nervositeten komma faktiskt, är lite smått nervös över att flytta är ju inte så bekant med stockholm var ju inte så gammal när vi flyttade upp och då hade man liksom inte hunnit bekanta sig med allt. Men det ska nog gå bra :).
Jag är ganska bra på att stadga mig och lära mig allt snabbt. well well.. nu ska jag sluta skriva har inget mer att säga.

PUSS =) 


Stockholm :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0