Godmorgon!

Vilken härlig dag nanana nananana naaa.. :)! Solen är på topp idag, och även jag !! härligt, men hade nog hellre legat hemma och stekt än att sitta här och glo :P. jaja pengar pengar.. så äre.

Emil ringde inatt vid två tror jag, fan vad jag blev förbannad för jag trodde de var klockan som ringde och att jag skulle upp och göra mig färdig för jobbet.. men icke sa nicke det var mitt lilla pucko! :P Anledningen till att han inte hade svarat igår var för att dom hade kört vilse i en och en halv timma i stockholm. fan hur korkad får man bli, läs skyltarna :P??
Ja så sen kunde jag somna om eftersom jag visste var han höll hus :).

hungrig som tusan, frukostfika om en kvart :) Tjooho.

vilken härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0