Jag tror jag smäller av!!

Helvete också, varför kan inte folk sköta sitt jobb. OCH om dom går iväg, liksom säga till mig vart och när man kommer tillbaka? Börjar bli jäävligt less på det här, fan då får jag all skit från medlemmarna som ringer och gnäller över att en telefonsvarare bara upprepar samma sak hela tiden. Förklara bort en massa osv, så trött man kan bli. Måste prata med människan, men ofta jag vågar? Jag är bara sommarjobbare, känns lite pinsamt. Men jag kan ju prata med min kära mor som också jobbar här.. men ja jag får se. Blir det inte bättre så måste jag ju säga till. För jag ska ju inte behöva ta andras skit! Gud så less man kan bli..

Usch också, imorgon åker Emil till Stockholm, han  börjar ju jobba på onsdag så han måste ju vara tillbaka tills dess. Men det är ju inte så länge tills vi ses sen igen :). Längtar Längtar så mycket till flytten. Den 1:a augusti har jag till och med 2 stycken arbetsintervjuver, fattar ni :D? Så skönt att veta :)

Ska alldeles strax stänga växeln sen är det lunch 11.45 :). Ska bli gott med lunch ! Nåväl.. nu skajag stänga växeln.

PussochKram! // Edwiin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0