Just Dance!

Gud vad jag fick lust att dansa! Det är ju så himla kul, var längesen man dansade riktigt ordentligt, så att man hade ont i hela kroppen. Roligast är det med mina babes Carro&Maddis, så jäkla synd att vi inte hinner ses innan jag flyttar. Men ni skulle ju komma till Stockholm snart, så då får vi ta och ses =).

Bläääsch så tråkigt jag har, inte ett enda samtal har kommit in sen klockan nio, så i ca 2 timmar har jag suttit här och inte gjort ett piss! Det är så skönt att jag bara har en och en halv dag kvar nu, jag lider. gooossh. 

Vill SHOPPA behöver en Nynyny garderob, NU! Less på alla kläder vill bara bränna sönder dom. haha, snrounge.
nåväl får väl ta och shoppa i STHLM, längtar! som jag längtar =). 

lunch om 55 min. galettråkigt.

PUSS =)  


                                        
                                                                               Lätt bästa trion. Love you Babes!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

kul då gäller det bara att samla ihop 1 poäng på gratisgen (sedan när u gjor td om du värvar 7pers kan du t.e.x. få ett presentkort på mq för 700:-),



o samla ihop 100 poäng på gratisbio (utöver de 75 som man fick när man blev medlem)

2008-07-30 @ 11:15:59
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

funkade länken från gratisbio? ser inte att du blivit medlem där via min länk, kanske strulade länkn? nu funkar den iaf

2008-07-30 @ 11:26:52
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0