Kan inte sova

Baby, jag kan inte sova... inte när jag inte vet vad du gör, vart du är.. får inte tag på dig eller rättare sagt Tobbe eftersom du inte har någon telefon.. Tobbes var avstängd.. blir så sjukt orolig. Har de hänt något? Usch vad jag alltid ska tänka det värsta men sån är jag. Men jag är så paranoid alltid när det gäller sånt här.. å du som är mitt hjärta vill veta att du mår bra. Kommer inte kunna somna annars. La mig i sängen och tänkte jaja nu ringer jag väl till Tobbe då. Men nä, då kommer man till telesvar ;/. Fick riktiga rysningar i kroppen. baby baby, kan du inte bara ringa och säga "hej älskling, vad gör du?" så blir allt bra igen.. jag kan fan inte sluta oroa mig. Mitt käraste du är ju mitt allt! Min andra halva, min styrka.. min glöd.

nää.. nu får jag sluta inbilla mig en massa. SKÄRP DIG FÖR FAN!!!

jaja, ni får veta mer imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0