Less.

Jag blir så less, varför ska det regna!!! Förbannade jävla skitväder. Börjar bli jävligt less på det här pissvädret som spökar i våran såkallade "sommar". Stick härifrån. Så kanske allt blir en aning bättre, alla blir bara så sura i pissväder som detta. Speciellt jag, nu är jag riktigt rosenrasande! Vill bara gå och lägga mig och vakna när vädret är med en.
Vill bara åka utomlands, tänk så härligt! Sola och bada i 35+. Men nädå här har vi 13 + vad är det för skit? :(

Måste komma på nått skoj och göra här också, är på så dåligt humör nu. Vet fan inte vad som kan få mig på bra humör. Jo, om Emil hade varit här nu, du förgyller verkligen min dag älskling! Kom hit.

Äcklig lunch också, jävla skitkötbullar och äckliga makaroner.. blä. Extra sur när man inte är mätt .

Hejs. Nu ska jag ringa Emil !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0