Min min min!

ååh jag blir helknäpp av att sitta här! dricker vatten i mängder och måste kissa hela tiden, det är typ det ända jag gör.
förstår ni hur jobbigt det är? det är ju ett överbetlat jobb när man har såpass lite att göra. visst, jag klagar inte på lönen jag får för att vara icke-sysselsatt men ändå nog vill man ha lite mer att göra än så här. Sitter bara vid datorn kollar på nätet.. osv. Men nu är det snart bara 2 dagar kvar att jobba sen så flyttar jag till stockholm =).. längtar nå så extremt!

Emil och Tobbe gör det så fint så fint i lägenheten så när jag kommer dit är den nästan helt klar =). målar och har sig! Vilka duktiga pojkar! Fick veta att vi tydligen ska till Kanariöarna i oktober? haha dom har planerat :P.. kul å ja sen ska vi till danmark, skåne å tyskland!? haha dom är lite konstiga, men det var därför jag blev tillsammans med Emil för att han är så konstigt söt man vill bara pussa han =). Tobbe som är en riktigt bra vän också!

Dagens Ros går till Emil och Tobbe =)!
Till Emil: För att han är världen bästa pojkvän
Till Tobbe: För att han är en riktigt bra vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0