Morrn Morrn!

Då var det onsdag, skönt två dar till sen är det helg :). Vad ska man hitta på då? Hmpf.. ingen aning :P! Är pank så det blir nog bara att chilla, umgås med älskling och sådär .. bara mysa på!
Hoppas det blir fint väder idag, vill ut i solen .. om det kommer någon vill säga. Annars ska jag tigga pengar av mamma så jag kan gå och sola. Det behövs! usch.. blir äcklad när jag ser på mig själv. Idag ska jag ut och åka inlines. För nu har jag latat mig i två dagar.. även fast jag går/cyklar till jobbet varje dag så känns det inte nog. Vill bara komma i form nu, men jag vet inte vad, var är motivationen liksom? :S Kom igen nu Evin SKÄÄRP DIG FÖR F*N! Du kan inte strosa runt på det här viset, och på tal om maten, kom igen nu! Känner mig schitzofren.. haha men man måste ju intala sig själv så vafan ;)

Nåväl, hörs! / Edwiin :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en jättebra dag idag

2008-07-16 @ 09:27:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0