No air! tralalla.

Guud så det har ringt idag! Det är inte vanligt, så det har varit rätt stressigt ändå =). Dan har gått någolunda fort så jag klagar inte alls. Nu vill jag att klockan ska bli 4 så jag får gå hem och dessutom så ser vädret lovande ut, 22, nästan 23 i skuggan. Så det är bara på med bikinin och åka till stranden med Emil :)..Mys mys.. lite melon till stranden skulle nog sitta fint också :D!!

Ja nu har jag skrivit mina timmar, för dom håller på med lönerna .. så hurra snart får jag en massa pengar!

shoppa oh yeah.

jag är uttråkad vad ska jag hitta på.. sminka mig kanske?? njaee.. det har jag gjort redan två ggr:p..så det räcker nog :P! Ska ju ändå ta bort det när jag ska till stranden .

äsch hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0