Onsdag!

Godmorgon allesammans!
Vilken härlig morgon, sol och allt =). 7 dagar kvar med denna att jobba! Sen är det Stockholm som gäller. Som jag längtar. Kanske märks för att jag skriver om det i nästan alla inlägg ;P. Sorry I'm just happy! ;D
I morse när jag gick utanför dörren så fick jag solen i ögonen, vet ni hur glad jag blev? Riktigt j*vla glad! Jag menar det har ju varit höst istället för sommar, och när solen kommer så blir man så paff, och GLAD! Hoppas det håller i sig hela dagen så att man får sig lite sol i eftermiddag efter jobbet :). Lite brun måste man ju få vara och jag vill helst inte sola solarium. Inte så hälsosamt och dessutom kostar det en massa pengar !


Gudars vad jag kommer sakna er. Ni är dom finaste vännerna jag någonsin haft och jag älskar er så innerligt mycket. Finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna er flickor. Det är ju Trion liksom.. nu ska vi splittra på oss. Känns verkligen jobbigt.. ni är som systrar för mig.. en otroligt viktig del av mitt liv. Men vi måste lova varandra att inte tappa kontakten, hälsa på så ofta som möjligt även fast det kommer vara en låång bit .. men i alla fall försöka. För när man har såpass starka band till varandra så gör man sitt bästa. Flickor jag älskar er.. alltid! Kommer föralltid bevara våra minnen i mitt hjärta.. finns så många och det finns plats för alla! Vi har haft båda bra och dåliga stunder men tillsammans har vi rett ut det och blivit vänner igen. Puss på er !

   Trion <3  

Puss&Kram // Edwiin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0