Piss också!

I really tried.. skit också. I mitt förra inlägg skrev jag ju att jag skulle försöka med mitt kosttilsskott igen. Blandade en i morse.. men det gick bara inte ner. Satte i en tesked kakao och mjölk men det gick bara inte. Åt en banan och tog en kopp te, inte så onyttigt iallafall! Men jag ville verkligen kunna dricka det, men det gick helt enkelt inte. Måste försöka få tag på något nytt, ska ju köpa gymkort osv när jag flyttar ner till stockholm, och då vill jag helst ha ett kosttillskott som är extra fettförbrännande, och ger ett bättre resultat. Varför kan dom bara inte ta tillbaka den gamla varianten av Diet Pro.. den var så underbart god och lätt att dricka, inga problem alls. Suck.. ska gå senare i veckan och kolla om hälsokostbutiken har den inne.. men det tvivlar jag på ;/. Nåväl.. jag får helt enkelt försöka lösa det där på något sätt :).

Tänkte berätta lite om min helg. I fredags tog vi det bara lugnt, moster och kusinen kom förbi och käkade grillat hos oss, gud så gott det var! Sen vart det efterrätt och det blev glasstårta :).. var riktigt längesen man åt det. Klockan hann bli ganska mycket och vid nio gick jag och Emil upp på mitt rum och såg film :).. kommer inte ihåg vad den hette men den var rätt bra :). Lördag var det rätt fint väder ute, så låg och solade litegrann sen gick jag ut på en långpromenad, skönt! Sen hade vi bestämt oss för att åka till kalix, men ja, orkar inte ens gå in på det..vi stannade hemma iallafall.. suck. Igår var det kanonväder, låg ute i solen hela dagen, och jag hann till och med på lite färg, Wihoo ;D. Det behövdes verkligen, för jag hade gått och blivit alldeles för blek :P. På kvällen var det filmdags igen, och vi köpte godis.. fy fy alltså. Men åt dock inte så mycket :P.. men idag börjar mitt nya liv.. Igen. Fan alltså varför ska jag vara så extremt svag?

vädret idag är verkligen piss.. det bara öser ner.. hoppas det blir fint senare så man får sig lite sol efter jobbet.. men men ska kika in på smhi och se vad dom säger.

Puss&Kram/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0