Sista lunchen ;)

Hoho nu är de bara några timmar tills jag slutar :).. sista arbetsdagen är det inte great ;)?
Var med Hanna och åt en skagenmacka på stan, är otroligt mätt, mår skit illa :S..kände mig inte sådär övermätt föränn
vi började gå omkring på marknaden. Hittade två superfinaväskor till KANONpris, 129:- styck..är sugen på att köpa dom, men jag vet inte jag får la se=)! Kanske inte får med mig allt då. Om jag ska köpa dom så går jag direkt efter jobbet =).


Jag blir så less, kan man kanske vara tillbaka från lunchen i tid kanske? Nää. det verkar ju tydligen svårt! SKÖNT som FAN att det är sista dagen så slipper man den här skiiten.

ursäkta mina ordval, PUSS =)

Längtar till ikväll.. :)
  
Love you Baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0