Snart =)

Tjoho allesammans det är blir nog mitt sista inlägg för ett tag. Jag kommer nämligen inte ha tillgång till någon dator. Eftersom det blir lite svårt att ta med en stationär dator på planet ;P.. kan hända att man slinker in en sväng hos någon och lånar en ett tag :). Så jag får helt enkelt se.
Om en halvtimma ska vi åka ut till Kallax, och halvåtta går planet ner till Stockholm. Känns rätt konstigt att man ska flytta nu..kommer sakna alla grymt mycket. Mamma, Hugo alla fina vänner, men vi ses ju säkert snart igen =). Vet inte alls när jag kommer upp nästa gång men jag hör ju av mig! :D
Nu har jag inte alls så mycket mer att skriva här så inlägget tar slut nu =).

PUSS =) önska mig lycka till på arbetasintervjuven imorrn :D!! Ha det bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj! Lycka till (lite sent kanske? ;D)

2008-08-05 @ 18:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0