som vanligt..

aa som vanligt så är jag uuuuuuuuutråkad ;s.. suck vad less jag blir. om 40 min får jag gå och frankera posten. Sen hem. Vad ska jag göra i 40 min då? Ingen aning. . typ sitta här och dö. Har inget vettigt alls för mig. Och jag har ingen stor lust heller att fixa på bloggsidan. Inte nu, är så trött.. så då blire bara fel fel fel :P.


Taggad till tusen ikv ;D.. för det blir party :D. Sandra, jim, steffe, henke å patte ska hit så vi ska förferra på deras hotellrum å sen blire utgång på grace I think ;D. can't wait.
Och ja jag vet att sist jag var på grace så sa jag aldrig aldrig mer att jag ska dit.. men nu blire iaf. hehe hoppas det blir kul iaf !! tråkigt att bebis inte är här bara ;(.. men man kan faktikst ha kul ändå! :D

Tjingeling allesammans!


Du är underbarast! mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du får en rolig kväll : )

2008-07-11 @ 15:50:37
URL: http://brokenlikeanangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0