tisdag.

Jag är så extremt trött på det här skitvädret.. sommar? Man kan fan inte kalla det sommar för ett enda öre! Så jäkla trött på att det inte ens är 20+, det är svinigt jävla kallt och grått. Då och då kommer solen fram , men vadå, den ska vara framme tills kvällen ! Jävligt less, vill bara jobba klart och åka utomlands. Men i sommar blir det nog ingen utlandsresa :(. Emil jobbar så vi ska nog åka till Thailand i vinter istället, men fan vad deppigt ändå. Ingen sommar alls :(.. världens sämsta väder, kom sommar kom! Åååh förbannade skitsverige. Eller ska jag kanske säga Norrland? För söderut är vädret en aning bättre .. längtar tills jag flyttar, då kanske man får sola lite i alla fall. Annars blir det väl att nöta solarium.

Ja som sagt det är deppigt.. så sitter man här å dör också. Blir galen på folk som ringer och är jävla tröga. Är inte på topphumör, men det kanske märks .. och det tack vare vädret! Kan det inte bara bli lunch så jag får gå ut en sväng. Ska käka lunch med Emil på stan, han sa att han var sugen på kinamat, så det blir nog det :). Inte särskilt hungrig nu.. men det kommer nog bli gott..


Vill utomlands.. till Sunny Beach nu :(

Sunny Beach 07..vill tillbaka ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0