Curly Sue

Ja nu sitter jag här på jobbet första dagen. Usch vilket pissväder, blir så less. Att det alltid ska vara sånt här väder i skitsverige :(. Lika att man flyttar utomlands nästan? Nä, inte nu i alla fall, först blir det ju Stockholm ;). Det är ju iofs lika att de är dåligt väder nu när man ändå jobbar så man slipper ha ångest över att sitta inne och sörja över att alla andra får vara ute i solen! Svara i telefon och fixa post kommer mina närmsta veckor se ut, och även en enorm saknad av Emil.
Kommer nog inte åka dit imorrrn, för idag när jag nämligen kollade om jag hade fått mitt underhållsstöd så visade det sig att jag inte alls hade fått de. Så ledsen jag blev, och besviken framför allt. Jag som hade inställt mig på att få åka dit imorron.. men nej nej så blir de icke. Får förhoppningsvis studiebidraget på måndag så åker nog ner dit nästa helg. Kanske lika bra annars blir det bara jobbigt att åka hem på söndag, med gråten i halsen. Det är ju som jobbigt första nätterna men sen vänjer man sig. Och som sagt, sen får jag vara med min älskling resten av livet, vilket jag ser framemot. Starta upp nått nytt där nere i södern :), usch så underbart. Måste bara se på den ljusa sidan och försöka umgås med mina vänner tills jag flyttar ifrån alla här också. Så nu får jag se framåt och bara vara glad över att jag ialla fall har ett jobb och får pengar sen så jag kan överleva :). Sen ska jag ju köpa mig en vovve ;). Gud så jag längtar, älskar när man har saker att se fram emot ;). Det är det som gör att man orkar med allt!

Har superduper tråkigt på jobbet:P vill ha något att göra. Bara de ringer nå folk nudå :P.

Emil du är mitt hjärtegull <3 miss you hun. Puss&Kram//Edwiin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0