Studenten!

Ja nu vare ju ett tag sen sist jag skrev :P. Har hunnit ta studenten förra veckan och idag tar mina babes studenten ;).
Hade faktiskt en riktigt bra student, förutom att grace sög å att de var bortkastade pengar.. men hade i varje fall bra sällskap :). De är ju som sagt det viktigaste. Orkar som inte berätta nå mer om de :).
Ikväll blir det självklart att ta sig en sup, får hoppas på att denna kväll blir mer lyckad än min ! Får helt enkelt göra om min student :P. Ska på hotellet, och som alla andra år så är det GRATIS för alla med studentmössor så självklart har man med sig den hit. Så typiskt lule att ta en förmögenhet för krogen :S.. usch hatar LÅ.

Kom just hem från en promenad och solning, var faktiskt underbart lyckat väder. Även fast väderprognosen visade annat, men de är ju inte alltid att lita på :). Sitter och äter min frukost, blev ett äpple :P är inte så värst hungrig så håller mig till fikat i eftermiddag hos C&M :)!! Nåväl nu ska jag nog gå upp en sväng och göra nå vettigt tills Emil är tillbaka, sen ska vi till veterinären med lille Gustav som har ett läskigt sår på halsen :S Sen blire duschen, göra sig iordning å en fara och kolla på utsläppet :) .

Puss&Kram// Edwiin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0