Beach 08

Ett tag sen jag skrev, igen :P. Har som inte riktigt tid med de här egentligen.. börjar man skriva ja då tar de helt enkelt inte slut. Kom just in från en joggingrunda, känns att ta sig en tur i det vackra vädret :D. Man blir som på så himla bra humör. Hade nästan kunnat fara och springa en till runda men jag får se måste ju plugga också. Man måste ju som tänka på betygen inte bara på utseendet ;).

Idag kom mitt paket från gymgrossisten också, så nu blir det seriösa bullar vettni. Diet pro, Lose it å hela kittet!
Var nå speciellt 'Beach paket' typ :P. Så nu är de bara å träna träna träna å äta nyttigt å träna ;) haha! Vill ju vara fit till Beach 08 ååh så jag längtar till sommaren, har haft så mycket sommarkänslor under helgen här också. De har ju typ varit 18 plus å man kunde vara ute med linne å shorts, HÄRLIGT må jag säga, mycket mycket jepp jepp! Kan ju passa på att berätta lite om helgen också. Valborg var de fest å kalix som gällde. Körde typ halva kvällen, sen så började jag dricka men det var helt meningslöst för kvällen var himla tråkig. Vi var en sväng på before också, där de var alldeles FÖR mycket folk så man fick ju typ cellskräck lr nå. Sen stod vi på gatan å väntade på Alex som skulle köra oss hem. Tur att man har vänner så man slipper betala en förmögenhet bara för att man vill hem ! :P Ja så resten av dagarna fram till lördag var lugn. Var ute och sprang varje dag så är mycket stolt. I lördags hade Alexandra å Sebastian inflyttningsfest, dom hade fått det mycket fint i sin längenhet även fast det inte var helt klart! Kom faktiskt rätt mycket folk också, hade väldigt trevligt, även fast jag saknade mina partypinglor en gnutta! Men vi får ta igen de en annan gång ska ju umgås och se film med er nästa weekend :D. Så vart de utgång också å det var himla skoj på hotellet dansade å hade oss hela kvällen :D:D!! Älskar att dansa finns fan inge bättre!! Lite alkohol å så är man satans igång på dansgolvet. Nåväl hade en mycket trevlig kväll, btw måste berätta om tanten på frasses. De var typ en tant i 70 lr 80-års åldern utanför frasses 3 på natten som ville ha skjuts till lule, honba jag har en 5a om ni kör mig till lule.. stackars tanten var ju helt virrig å senil. Tur att Dalla ringde polisen annars hade någon jävel rånat den stackars tanten! Ja vilken kväll.. 

1 månad kvar till STUDENTEN, wihooo!! counting the days....

Älskar dig Emil Åström <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0