Duktig ;D

Hallå där! Kom hem för en stund sen från långpromenas, gym å solning ;)! Vilket underbart väder det är idag :D.. har kunnat gå i linne hela dagen, så sköönt ;D. Man blir så himla happy när vädret är med en ;). Hurra! Nu känns det verkligen som att sommaren och skolans slut är nära! Superglad hihi. Idag steg jag upp sisådär vid elva, slog en pling till Johanna, så visade det sig att hon satt på bussen från Kiruna, timat ;). Hon skulle visst och sola med Lisa vid halvett, så då vare bara att dra på sig träningskläderna och promenerade till gymmet! Pumpade stenhårt, körde triceps&axlar, sen promenerade jag till Sun Tan och stekte ;). Måste få lite färg såhär till studenten å allt, vill liksom inte var blek, fast det kanske man förstår! Nåväl därefter så gick vi till Lisa, hon bjöd på en banan å lite fil, vilket är det enda jag ätit på hela dan, har som inte vart hungrig :D.. höhö ovanligt för glupska mig. Sen tog vi en promenad runt udden, var så himla skönt väder hade fasen kunnat vara ute hela långa dagen. Men insåg sen att det var nog dags att gå hem innan babe börjar oroa sig allt för mycke :). Kom hem för en stund sen å då visade det sig att han skulle fara å träna, lite chockad jag blev, han har ju typ inte tränat på år å dar :). Vart mycke glad, nu börjar man känna igen han :P. Han som alltid var min söta lilla spännis-älskling ;). Missed you !! Hoppas du får jobbet i Gbg också, då kommer jag med dig såklart. Bara jag också får mig ett jobb.

Nä nu får de vara nog med skrivandet orkar inge mera. Puss&Kram :) 8 dagar kvar !!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0