Inhandla alkohol?

Kanske det är dags för de nu. Idag ska vi fara på alko och inhandla lite alkohol inför studenten ;D de är nog dags för de höhö. Ska köpa mig nå starksprit ålite koskenkorva. Vin, cider å öl köper jag här i sverige, de är ju som dyrare i finland. sitter här och stoppar i mig lite grillat kycklingbröst med en ynka potatissallad och lite tomat.. Mums!

Nu har jag lagt ner de där med att gå och vänta på dom där förbannade skorna som jag väntade till studenten.. de verkar som att dom inte alls hinner komma :(. Lite ledsen jag blir.. har sett fram emot att få ha exakt de jag ville, men icke sa nicke.. så blire inte. Så less..nu måste jag tyvärr leta upp ett par nya.. de är lite sent för att beställa och ja så de är bara att gå på stan och leta! Ska en sväng förbi skopunkten när vi ändå ska mot haparanda idag :). Så får se om jag hittar mig nå vettiga skor.

Nää nu ska jag göra mig färdig.. btw hade superskoj i lördags :D!!! Kul att carro&maddis var där! Så jag har saknat er!
Var också och sola med dom igår, tog oss en promenad också :). _

Nåväl, tjingtjong! :) Nästa VECKA :D! JA DÅ TAR VI STUDENTEN WIHOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0