Lollipop

Jaa sitter här var tvungen å ta en paus från städandet mycket äre å städa. Rensar å har mig så får se hur länge det blir att städa. Måste plugga idag också.. har prov i rättskunskap imorron. Men de ska nog gå finfint, inte så svårt skulle jag tro :). Mycket att tänka på såhär i slutet, betygen läggs nu på fredag och har en massa kvar att göra :/.

Men har skrivit mig en lista så skönt när man kryssar för en efter en :P.. gjorde iaf färdigt religionen igår :). Har bara kvar att renskriva lite om kristendomen. Sen äre den där jäkla boken, men har ungefär halva kvar, den är rätt så bra faktiskt så den är jag snart klar med, måste skriva en recension på den också.

Får se om man hinner ta sig en joggingtur senare,  bara de inte regnar fortfarande.
Nää nu ska jag kila, sitter och lyssnar till Lil Wayne-Lollipop, äääälskar den låten ;).. när den är klar blire att fortsätta med min städning å sen blire nog att laga lasagne MUMMA ;)!!

Inte länge kvar nu. Längtar verkligen! Nåväl PussochKram allesammans. Saknar er mina babes, vad hände med trion ;/?!

Lulekalaset 07 <3
image7

Kommentarer
Postat av: carro

gumman, vi saknar dig också, Massor :/ Men nästnästa helg är de ju luleåcrusing, då ska vi ju mot luleå, nog ska du väl vara där också du? ;)

2008-05-18 @ 14:26:33
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se
Postat av: Maddiis

Hurru babe ;) Den kommer alltid kvarstå, Trion är vi, så äre !! ;) Saknar dig med, luleå cruising blir de, sen luleåkalaset i sommar, fest för hela slanten !! :p

2008-05-19 @ 23:32:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0