En fredag som denna..

Idag har jag stigit upp efter tio, klädde på migg borstade tänderna å gjorde mig klar sen åkte jag till gymmet.  Tränade axlar och nacke, konrition och mage :). Skönt med ett långt gympass när man har slöat i två dagar! Nu sittter jag och äter min frukost/lunch köttfärssås och makaroner å såklart tomat och gruka ;D..mums! Ska slöa vid datan ett tag och sen hoppa in i duschen..börjar jobba fyra jippi:P.. haha.  gaah om jag bara fick byta till telenor så jag fick heltid och dessutom jobba under dagarna och alltid vara ledig under helgerna när emil är ledig liksom. får ingen tid alls med honom nu och det är jobbigt måste jag säga. men ska prata lite med en viss person och se vad han säger :). så kanske man kan ersätta malin när hon avgår i december!

Så var de med det..nu till hur jag ska spendera min helg!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra..träna I think eller jag ska och sen annars bara mysa på.
Söndag jobbar jag 12-19 så de blir en usch å fy dag. men kan vara ganska skönt ibland.

Nu ska jag fortsätta äta så maten inte kallnar :).. Puss&Kram!


Jag är kär i dig Emil <3


sommaren 07 en sommar jag aldrig kommer glömma :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är utmanad! :) kolla min blogg!

2008-11-07 @ 14:50:03
URL: http://liaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0