Locked up!

Sitter och lyssnar på akon's locked up, var ett bra tag sen man gjorde det så blev sugen på att göra de höhö. Har precis gjord mig i ordning lr sminkade mig lite å bara satte upp mitt blöta hår orkar fan inte göra mer med håret är trött på att klä upp mig och fixa och trixa :P.. så idag blir det kjol och adidaströja haha.. ser lite lodis ut men fan jag ska sitta och ringa liksom, who cares ;D..har ätit lite lunch/middag och snart ska jag iväg i alla fall.

Har varit och gymmat idag med baby, blev biceps och triceps mer hann vi inte, fick springa till tåget och jag höll på att tappa andan haha .. suck.

har fasiken inget vettigt att skriva.. juste heltidsjobbet, ja han skulle tänka på det å prata med mattias osv.. så får se hur det blir i december..bara jag inte får vänta allt för länge :).

Ska göra lite nytta innan jag åker till jobbet, PUSS ! =)


Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: maddiis

Åh gumman, saknar dig med ! :)

2008-11-11 @ 23:05:40
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: .carro

Jag saknar dig med gumman :( känns som så tomt på nå sätt :/ Men vi syns snart :D Yeah ;p

2008-11-12 @ 17:13:05
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0