Nej nu..

vart fan i satan är mina pengar? hur jävla dum får man bli? Jag har räkningar som ska vara betalda IMORGON, hur ska jag kunna betala dom? Fybubblan så arg jag är, hur ska dom lösa detta? Åh jag är så grymt arg och ledsen. Fan också.

whatever...


Har kommit ifrån gymmet typ nyss, gjort mig lite käk var riktigt hungrig, men efter som lönen finns i skallen hela tiden så kan jag fan inte äta utan oroa mig för hur detta ska sluta.
Tandläkaren var jag ju hos imorse också, hade inga hål eller skavanker så det kändes skönt att slippa gå dit igen!
Idag var jag duktig på gymmet tror jag brände nästan 1300 kalorier, och de, det är bra =). Bara för att skryta ;)! Ska väl hoppa i duschen efter maten, måste till jobbet tidigare och skälla ut dom. Jag kräver att jag ska få min lön IDAG och jag skiter fullständigt i om lönemänniskan får jobbar övertid till tolv inatt. Ska man få in lönen 25:e då ska den fan vara på kontot 25:e inte någon annan dag. helvete vad jag är arg..besviken också. För jag har varit pank i 3 månader och såg verkligen fram emot att få lönen den här månaden räknade dagarna. Och när man väl kollar kontoutdrag, ja då är den fan inte ens där CRAP!

pissed off...


Tjoo.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Olguin

Hur blev det med din lön?



ps. är fortfarande nyfiken på vad det var så amazing att du inte kunde tro att det var sant! ;O

2008-11-26 @ 14:18:02
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist

- Jo men den har varit bra, jag är lite trött bara men så är de.. Nu är jag klar med lägenheten så nu är de bara besiktningen kvar, håll tummarna! :)

2008-11-26 @ 20:44:55
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0