Pon De Replay!

Hej Hej =)
Har precis gjort mig färdig inför jobbet. Tar det senare tåget idag, av någon konstig anledning. Men jag kände för att skriva lite i bloggen innan jag åker hemifrån!
Var och tränade tidigare och brände 1000 kalorier :)..känns skönt som fan. Var riktigt taggad på gymmet idag, hade kunnat stå kvar på bandet resten av dagen och hade velat styrketräna mer! Men jag måste ju vila kroppen också, och sen har jag ju inte riktigt tid att vara där hela dagen :P har ju ett jobb som jag måste sköta :).
Nackdelen med att träna det är att jag har tappat en bh-storlek :(..jag sörjer! Kan ni tänka er, att jag har liksom haft stora bröst ända sen åttan å nu bara försvinner dom sakta men säkert. Visst jag får en fin tränad kropp..men bröst är ett måste.
Hur jag lösa detta?

Nu måste jag kila iväg till tåget så att jag inte missar det!

Puss på er sötnosar =)

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Ha ha ingen fara..



Hoppas att din dag har avrit bra raring!

2008-11-25 @ 22:58:03
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0