Right here..

Gomorron Sverige!
Är redo för att åka in till stan men måste som vanligt vänta på att emil ska sega färdigt.
Ja det är ju helt otroligt, han sminkar sig inte, inte fixar håret lika mycket. Hur kan det då ta så lång tid för honom?
Jo det ska jag ta och berätta. Han ligger först kvar i sängen i flera år även fast man säger att man inte har tid till det.
Sen när han väl har tagit sig upp(300 år senare) ja då ska han sitta vid datan och läsa aftonbladet osv. Suck!!
Nu är han i alla fall i duschen så vi får väl se om man kommer iväg i tid.'
Ska nämligen på möte klockan 15 å jag måste köpa lite nya sängkläder å kika på ett par skor.
Men vi hinner ju det vi hinner liksom.

Förövrigt såg vi till slut filmen (01.00) men den var så sjukt sämst att jag somnade efter halva. Lite irriterande att sitta och  vänta på en film i evigheter och sen suger den!

The onion movie-visst den var rolig men på ett sjukt sätt.

Nu ska jag stressa honom! PUSS =)

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Men va de en komedi eller?



Tråkigt när man somnar på grund av att dne är dålig. Jag somnar oftast ändå.. Men i alla fall :)

2008-11-23 @ 23:47:17
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0