Babes!

Asså gud vad jag saknar er, väldigt extremt tomt utan er. Mina bästa babes, saknar er nått så oändligt. Längtar till julen, för vi lär väl inte hinna ses innan det. Kommer ihåg alla krogkvällar och fester, men även när vi bara satt och snackade. Fyfan så jag saknar det. Har ingen här att prata med som jag pratade med er. Det är riktigt tråkigt. Vi får allt ta och höras oftare. Blir ju inte av lika mycket nu förtiden..suck det är så tråkigt när man tappar kontakten sakta men säkert. Men jag är van. Tyvärr..sorgligt men sant. Vet ju hur det gick när jag flyttade från Stockholm, hur bra kontakt hade man då med sina vänner?

Sitter och tänker på alla minnen vi har tillsammans, ler för mig själv men sen blir jag ledsen när jag inser att det inte är som förr. Det kommer vara grymt svårt eftersom vi alla tre bor på olika orter i sverige..far away!
Men tjejer ni är bäst och jag finns här för er, vad som än händer! Love you :)

Carro&Maddis jag saknar er!

Från min student, vilken kväll ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: carro

finns alltid här för dig också :)

2008-10-19 @ 20:41:32
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: maddiis

får tårar i ögonen av att läsa gumman, saknar dig med. Älskar dig gumman !!

2008-10-20 @ 18:17:48
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0