Miss independent

Tjaa. Sitter hemma och har just duschat. Är grymt förkyld och jag håller på att bli galen, förkylning är riktigt besvärligt. Man kan ju inte andas, inte sova heller. Så jag steg upp åtta i morse helt frivilligt, men det är ändå rätt skönt, för då slipper man inse att man bara har sovit bort hela dagen, så istället får man saker gjort :). Som sagt duschade nyss, har ätit frunch och de blev kokt broccoli, keso, avokado och fiskpinnar :P.. lät kanske inte gott men tänka sig att de vare!

Idag ska jag träna, även fast jag är förkyld, kan inte låta bli när jag inte är sysselsatt på annat sätt liksom. Men får ta det lugnt så jag inte kollapsar, haha :P. . nä skojja. well sen ska jag söka lita extrajobb bara, sen får jag helt enkelt se vad som sker. Ska i alla fall hämta emils bil ikväll tror jag, sen blire OZ-maraton ;d, man kan INTE sluta se det, så grymt bra, lovar.

nu ska jag torka håret å sen klä på mig och göra nåt t(=.. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0