No air

Tjabba! har precis kommit hem från gymmet, solning och mathandling..fysatan så dyrt de är med mat. Tror fan att jag ska sluta äta:p..hujjhujj. Nåväl, lugnt på gymmet idag, inte så mycket folk å sådär. Var och tränade med Emil och när vi var klar så åkte han till jobbet, suck han jobbade ändå idag :(..dock bara 4 timmar till 18 ikväll men ändå . Ja så när han hade åkt så la jag mig och stekte :)..men jag blir fan galen..jag ska inte ha svårt att bli brun tycker att jag inte har fått så mycket färg som man bör fått men jaja jag får väl se efter ett par gånger till.

nu till vad jag ska göra idag, jag vet faktiskt inte..laga middag typ. ska nog på jysk en sväng, sen måste jag naturligtvis duscha.

Jag vill ut ikväll, men vi har inte tid :(..Emil ska hämta sin bil ikväll å sen så måste vi tvätta. Vet inte hur vi ska hinna med det. Men jag vill verkligen ut och träffa folk, inte dricka lr så men bara få gå ut på krogen och dansa och härja liksom :P.

Ja vi får väl helt enkelt se:)..nu ska jag gå och sätta kycklingen på tining!

Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0