Nyinkommet!

Hejsan ;D..vet ni vad? Jag fick en lillebror i morse! Så himla kul med bebisar, hade så gärna velat åka idag och kolla på bebisen men jobbar till 21 så då blir det alldeles för sent. Får se hur det blir senare under veckan om och när jag hinner :D..så mysigt med en liten bebis!! hihi, jag är glad :D. älskar barn, finns inget underbarare och en vacker dag ska jag ha mitt egna lilla frö!
Lägger in bild när jag har hälsat på så får ni se min nya lillebror :D..gud nu är vi många syskon..hela 6 stycken :). Stor barnaskara! Men det är bara mysigt :D.

Idag har jag hunnit vara på gymmet och träna ben, åkt hem duschat och gjort mig i ordning till nu och ska iväg alldeles strax till banken. Sen iväg mot jobbet :)..intensivt men bara kul när man har saker att göra!

Nog med detta :). Puss =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattiiis till lillbrorsan;)

2008-10-27 @ 18:31:02
Postat av: .carro

du är utmanad, se min blogg för med info :p

2008-10-28 @ 17:48:10
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0