Luleå!

Tjoo. Nu sitter jag i lägenheten och för första gången skriver jag bloggen hemma! Jippi, för vi har fått internet =).
Men typiskt så ska jag åka nu när man äntligen har fått igång det :P.. men det gör inget för det ska bli skönt att åka upp och få tänka lite, ta det lugnt och umgås med alla =). Planet går 12.40 så jag ska väl börja röra på mig om ett tag måste bara packa färdigt ! Jag tror jag ska stanna en vecka lr något sånt så jag ska försöka träffa alla :)..don't blame me if I don't  :)!

Näpp nu har jag inte så mycket mer att skriva än att jag såklart kommer sakna Emil, men det gör jag alltid när vi är ifrån varann! Men det är för att jag älskar dig så innerligt och du betyder allt för mig sweetie! Älskar dig darling, ses om en vecka!

Puss&Kram på er andra =)! / Edwiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0