So much love to share..

Godmorgon, vaknade för en timma sedan och har hunnit packa ihop det mesta, vikt kläder och ätit frulle :). Vad ska jag göra idag? hmm..åker ju först nio ikväll, så ska försöka komma på något. Men har lovat mamma att umgås med henne, hon är så ledsen för att jag ska åka igen. Kan jag förstå, för om jag ska vara ärlig så känns det lite tråkigt att åka ifrån, mamma är så söt, världens bästa! Jag kommer sakna dig massor, men jag kommer ju och hälsar på, och ni får naturligtvis komma och hälsa på oss i Stockholm =).
Jag vill bara hitta något eget nu, känner inte att jag får någon "alone-time" med Emil, vilket kan förstöra ett förhållande rejält, jag blir helt frustrerad..vill kunna vara ensam med han en hel dag utan att någon är i närheten.
Men så fort jag har börjat jobba ska vi hitta en lägenhet. Längtar extremt mycket, inte bara för att få slippa vara inneboende utan för att också få inreda i mitt egna hem! Köpa en massa roliga saker och sen se resultat, längtar ;).

Tittade just ut genom fönstret och såg att det är lövstorm, trodde först att det snöade synd att det inte var snö =P.
Ååh, vet ni hur mycket jag kommer sakna snön? Fan när man har fått ha snö 4 vintrar och så bara flytta ner till Stockholm där det är snö en halv dag och sen blir det slask. Ja det är något jag verkligen kommer sakna, men det är ju tur att man kan åka upp när man vill, eller ja föutom när man jobbar då.

Nej men nu har jag inget mer vettigt att skriva :). Puss&Kram// Edwiin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0