Stockholm imorrn =).

Ja imorrn åker jag tillbaka till stockholm, har då hunnit vara här i 1 vecka och fem dagar, riktigt skönt har det varit och kul att få träffa alla :). Men nu börjar jag sakna Emil jättemycket så jag tyckte att det var dags att åka tillbaka :). Har ju inte tränat nått här heller så jag vill åka tillbaka så man får komma igång igen, sen ska jag ju börja jobba, när vet jag inte men snarast skulle jag tro =).
Nu ska jag gå och packa lite, vet inte hur jag ska få plats med allt men det ska jag fixa .. hehe !

Skulle behöva få i mig lite mat också, har inte ätit något ännu, så att nu ska jag gå ner och se vad som finns att äta!

Puss&Kram =) //Edwiin

Älskar dig Raaring ! Du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0