Wind it up!

Tjoo. Sitter hos mamma just nu och glor vid datan. Skönt att bara slappa, fast å andra sidan, vad brukar jag annars göra nuförtiden ? ;) Hehe, nä men jag ska ju börja jobba när jag åker tillbaka till Stockholm, vilket jag gör tisdag lr onsdag. Har inte riktigt bestämt mig :). I alla fall, jobbet jag snackar om är ett telefonförsäljarjobb, inget att rekommendera har jag hört, men vafan, bättre än 0 kr i kassan :). Tar det tills vidare eftersom man behöver pengar för att överleva, ska väl jobba lite smått, bara man får in lite pengar, ska söka andra jobb under tiden så förhoppningsvis blir jag inte där allt för länge :).
Nog om det..ja nu har jag varit i luleå en vecka snart, har varit sjukt skönt och jag ska erkänna att jag hade kunnat stanna längre :P.. men det går ju ej. Sen så saknar jag Emil dessutom och han vill jag inte vara utan to long!
Har ingen aning ännu om när jag ska åka, inget bokat, men tisdag lr onsdag är jag nog tillbaka i stockholm, tror jag.. haha har beslutsångest. Känns inte som att jag har hunnit träffa nån :S..dock har jag ju gjort det. Men jag fan :P.. äsch jag vet inte.
Mia och Mirja kom ju i alla fall hit i helgen var jättekul att ni kom :D..riktigt skoj att umgås med er! Ni måste komma till stockholm snart och göra mig sällskap :D!

Nu orkar jag inte skriva mera, är less på bloggen.

Puss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0