ÅÅÅH!!!

Jag blir så förbannad, varför ska jag vara sjuk. Det är så underbart fint väder ute, åh så är jag sjuk. Blir så ARG! Och inte kan jag jobba heller, mitt öra lider, min hals gör ont och näsan är snorig. FASIKEN också. Om jag nu inte blir bättre så åker jag ju till jobbet i alla fall..så man får jobba inte lite pengar till nästa lön. I need it :). Hade tänkt göra mig frukost nu, är sugen på youghurt och en smörgås så tror jag ska gå och göra det nu :). Känns de bättre då så ska jag göra mig iordning lite snabbt och åka till jobbet en sväng. ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: maddiis

i helgen kommer carro ner till mig ! :D du sj då ? :p

kommer du hem till norr vid påsk eller ?:p

2009-04-03 @ 09:07:02
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0