ååh vad härligt! =)

DET ÄR JU VARMT UTE, SOM SOMMAR! ;D man blir så superduper glad.

Bestämde mig för att promenera till högdalen, och gissa om det var härligt? Ohja, det stekte i ryggen som aldrig förr. Solen är het..och jag gillar det. Så himla härligt, blev jättesugen på att grilla när vädret är så här. Men på balkongen får man ju inte grilla, vi har ingen grill och sen så är det inte så mysigt att sitta ute och grilla i det här området :P. Så det får bli mat inomhus istället i vanliga hederliga ugnen. Satt i centrum och åt en glass i solen och det kändes verkligen som sommar. Massor med folk på gatan och hälften åt glass! Är på superhumör, tänk att det snart är sommar! ååh, jag ryser av glädje när jag tänker på att man snart får ligga på stranden. Ha grillparty och festa tills solen går ner... ÅÅÅÅH!!! gaah. haha! jag blir knäpp! hihi. Var förbi lindex också, hittade en sommrig topp och så som jag är så kunde jag verkligen inte låta bli att köpa den ;)




Är uttråkad, vill egentligen gå ut. Men jag måste ta det lugnt nu, inte överanstränga mig måste blir frisk :).

tänk vad gott med en öl...jag drömmer.


När jag väntade på tåget tog jag en solig bild, se så härligt!!




PUSSSAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0