and then?

Hello sunshines :). Vilken härlig morgon vi har idag. I Stockholm lyser solen och det verkar vara riktigt varmt ute redan nu, gud så skönt! Hade mest av allt velat åka in till stan sätta mig på någon trevlig plats och njuta av alla glada människor& utav det underbara vädret såklart! Haha, men tyvärr så var jag tvungen att tvätta. Fick tag i en tid mellan 10-13 så tänkte att efter det så kan jag hitta på vad jag vill! Var och satte i dom två första maskinerna nyss så på något tag ska jag ner när det är klart. Annars, ja vad ska jag berätta. Jo, Emil jobbar ju idag med..tråkigt men sant. Såklart jobbar han till 21 ikväll igen, så det kan ju bli lite långtråkigt, men jag hittar säkert på något som jag kan roa mig med.

Ikväll kommer nog mina vänner förbi, vi ska dricka lite vin och snacka skit. Tror det blir skojjsigt.

Har faktiskt inget mer att skriva nu, så ni får leva med detta fjuttiga inlägg ;). Haha, som om jag har 'som om jag har många läser' eller så inte ;).

Hugs n' Kisses!


Älskar dig raring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0